.......No a co si vozíme s sebou....???
ŠPALEK, BOHOUŠEK - co nerozpůlí tak vypije!
Stínový předseda nezákonné Asociace spolujezdců, ozdoba všech společenských akcí Velorex clubu, kde se pokaždé po 12 pivu stává středem pozornosti. Jeho příběhy o kaprech, lavinách a žralokovi kobercákovi patří ke zlatému fondu české zábavy. Ortodoxní matkochista, který často řeší stesk po matce požíváním alkoholu ve větším množství. Svojí pracovní pílí a nasazením zapříčinil největší katastrofu hromadné dopravy v Praze. Zavařuje všechno. Ale pouze v pracovní době. Je nejtěžší zátěží v pravém slova smyslu, jeho váha se pohybuje na hranici metráku, který přes dovolenou pravidelně klesá, neboť často nahrazuje svoji silou pravidelné výpadky motoru, dynama, ventilátoru, relé, spojky.Takže na zdraví, ale pouze symbolicky stopičku vína!
PEPA CHRPA!
Nejstarší člen naší grupy, který svým klidem a rozvahou nejednou vyřešil ošemetnou a zapeklitou situaci způsobenou zbrklostí mládí (koláčky,koblížky). Má velikou výhodu, protože je to Teta. Nás všech. Jeho klidný spánek už několikrát způsobil, že nás občané prosili, abychom nenechávali v noci spuštěné motory. Je jediný z Velorex clubu, kdo má portrét ze 17. století v obrazárně zámku Český Krumlov, a tak je v podezření, že je to nesmrtelná teta. O Tetu, jako spolujezdec je takový zájem, že o něj před každou jízdou probíhá losování.
PEPA, PLAVÁK, PEPÍČEK,...
V rodině Polákovic nastal v roce 2016 zásadní zlom...Markův stroj získal zhruba 110kg a ztratil zhruba polovinu koňských sil a vůli žít...Pepikovy začátky nebyly vůbec lehké, ale na štěstí pro nás si za většinu trablů mohl sám...Třeba stan zváný "Plavák" odborně postavený celý naruby se během jediné noci hbitě změnil na krásné dětské brouzdaliště. Samozřejmě celá stavba probíhala za trvalé asistence otce z nedaleko (asi 1,3km) vzdáleného hostince. Ostatně i spánek probíhal za trvalé asistence a chrápání. Tím přišel náš Pepíček hned první den o všechny nabíječky i zánovní iPhone a dovolená se rázem změnila v teenagerovu černou můru... Jiný rok vyrazil tzv. "na trempíka divocha" to znamená zcela bez spacáku. Ten mu naštěstí bez zaváhání zapůjčil tatínek a sám strávil pěkných 7 nocí v montérkovém overálku.... bez spacáku. Dnes již se Pepik v mnohém poučil, jezdí řádně vybaven a jezdí s námi moc rád. Dokonce mu táta ochotně (vždy, když se večer zadaří) půjčuje Velouše a Pepik se stává řidičem....
KAMÍNEK, HONZÍN, HONZÍK KOPEČEK....
V roce 2018 nám přibyla nutná zátěž, pan Kamínek. Ve stroji Kopeckých skvěle dovažuje pravou stranu, navíc se prokázal jako skvělý navigátor našeho vedoucího, někdy i tereního malolitrážního stroje. Pro svoji milou a klidnou povahu (až na výstupy s tátou ve stanu, když je táta (nebo on) na mrdku) je v klubu velmi oblíben a navíc nikdy neodmítne Balounovi na dotaz "Kamínku, dáme si zelenou..??" Nakonec se z něj stal (celkem bez odmlouvání) Velorex clubový bankéř....což je v týmu NEJVÍC !!!
KALOUS a MATES alias KRAVATA!
Kalous, Kali, Svářeč - věrná a stálá zátěž Balounova, zakládající člen picí party (Suchdol 1998), majitel propadlého cestovního pasu a fešák, který je určen k reprezentaci clubu na významnějších akcích a televizních vystoupeních, které se nepořádají ráno. Často totiž celou noc svařuje el.obloukem bez kukly. Velmi rád pořádá ve svém bytě narozeninové oslavy!! Po 22 hodině začíná být hlučný.
Mates, Kravata, Zrůda, Čaky, Trokadero, Olympionik - objevitel Velorexu (originál Bárta), který ho od té doby vozí. Tak dlouho o něj při svých nočních toulkách po osadě Hawai zakopával, až ho dohodil Kubrtovi. Stejně jako jeho pilot ani on při jízdě zbytečně nevystupuje, ale když už vystoupí nebo vypadne, stojí to za to, a všechny pravidelně překvapí. Je přeborníkem Velorex clubu v country a častým úspěšným dabérem Michala Tučného, od kterého umí úplně všechny písničky, včetně těch v angličtině. Ve sportu obdivuje Otu Janeckého a Jardu Sakalu, od kterého brilantně odkoukal nájezdový postoj. Je pověstný svojí schopností promlouvat lidem do duše, a to dlouho s kravatou.
BOB, BOBIZON, LANÝŽ !
Přespolní člen Velorex clubu, zemědělského původu je další zátěží v pravém slova smyslu (cca 100kg). Jeho specialitou jsou zemědělské stroje a především žrádlo. Je uznávaným světovým šampionem ve smrkingu a třešingu, kde provádí kombinace, o nichž si ostatní účastníci klání mohou nechat pouze zdát (smrk 2001-double-ful-ful, třešeň 2002-žebřík-motorovka-záda "tuto smrtící kombinaci neskáče ani Aleš Valenta"). K jeho neduhům patří slabá paměť, kdy naposledy něco jedl a jí vlastně pořád. K jeho anatomickým zvláštnostem patří to, že svůj roční výdělek obětoval na plastickou operaci nosu, ze které si nechal vytvořit tvz. zásuvku (předlohou pro ni mu byl pašík Venca z pohádky o kocouru Mikešovi). Je novým spolujezdcem Dutého, který ho do posádky angažoval především proto, že umí číst a psát, takže konečně Olda občas ví kde je.
BLAŽUS, HOP, MODELÁŘ!
Je to nováček mezi spolujezdci stejně jako jeho týmoví zatím ještě maloritrážní kolega. Jako majitel osmi velkých a jedné malé koule se řadí mezi opravdovou elitu a chloubu našeho clubu. Mezi jeho nejobratnější kousky patří pašování půllitrů z okolních států, či sborka-rozborka alternátoru po tmě za ohromujících 7,3 vteřin. Mezi modeláři získal mnoho ocenění především v oblasti kluzáků a zasloužil si příznačnou přezdívku Kormidlo na kterou je oprávněně hrdý.
Další zbloudilí spolujezdci
ŘEZNÍK, DÉBA, FAKULTA
ODPADLÍK
aneb
HŘBITOV SLABÝCH JEDINCŮ
KRHOUNEK!
Statkův spolujezdec, vizáží šprt, životosprávou kamikadze. Po několika hubených letech, kdy neměl štěstí na posádku, a které vedly až k jeho měsíční hospitalizaci u dr.Chocholouška, našel svoje pevné spolujezdecké místo. Po několika dovolených dokonce přestal koktat a zmizel mu tik. Osazenstvo Velorex clubu neustále překvapuje, jak posouvá hranice lidských možností v konzumaci.
PŘEKUS, SEKERA,JANEBA!
Je opravdovou raritou našeho Velorex clubu. Bývalý pilot a majitel jediného malolitrážního stroje, pro kterého nikdy nebyl obsah jeho motoru překážkou k vytváření stále dosud platných rychlostních rekordů klubu - max. rychlost v jízdě po dvou kolech, max.rychlost v jízdě po boku, Modrá stuha ve sjetí sama sebe a mnoho dalších. Do historie se nesmazatelně zapsal při zatím jediných závodech klubu, kdy dokázal se zarputilostí sobě vlastní během dvou disciplín ulomit jak řadící páku, tak brzdový pedál. Tento neúspěch Jiříka natolik rozhodil, že se rozhodl věnovat svůj stroj na charitu. Na stará kolena přesedlal do role spolujezdce, kde okouzluje, a to zejména ve večerních hodinách blížících se roletě, svojí roztomilou a nenapodobitelnou úsečkou.